Bildiğim kadarıyla;

Hızı 0 olur. Işınlanma teorilerinde bulunduğun hız önemli değil. Moleküler parçalara ayrılıp, başka bir alanda tekrar oluşturulmaya dayanıyor. Ayrıca temel fizik konusuda değil, kuantum fiziği konusu bu. Yani 1,000 km/h hızla giderken aniden durmak ile ışınlanmak arasında çok fark var.

Çok mu Fringe izledin )