Merhaba webmaster arkadaşlar

Bugün adsense pini için dosya ekleyip form doldurdum. Dosyaya kimliği tarayıcıda taratıp ekledim. Fakat üzerine hani nolur nolmaz diye büyük kırmızı harflerle "FOR ADSENSE" yazdım. İnsan onlara bile güvenmemeli, sonuçta kimliği direk gönderiyorsun. Bu onayı engelleyecek mi bilmiyorum. Umarım engellemez. Sonucu yine buradan paylaşırım.