Serginho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamazsanız açıklayabilir misiniz. Oyun ium nedir hocam? Bir türlü anlamlandıramadım. Hayırlı satışlar.
oyunim oyun sitesinin biraz daha harflisi sanırım