Quismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilg. Prog. Mezunuyum. Ben burdan birkac soru sorayim yas 23 olacak bu sene ygs ye girececegim polislik icin.
Min. Kac puan yeter olur ?
Kazandiktan sonraki asamalar neler acaba ?
Kilo - Boy siniri nasil ?

Askerlik noluyor bu durumda ?

Pmyo okuduktan sonraki asamalar nasil oluyor ?

Cocukluktan beri hayalimdir. Allah nasip eder insallah.

Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
Yazim yanlislari varsa affola.
Başvuru Şartları burda arkadaşım bu şartların dışında YGS barajından sonra fiziki yeterlilik ve Polislik Sınavlarında başarılı olmalısınız Polislik Sınavındanda minimum 100 üzerinden 70 net yapmalısınız şimdiden başarılar dilerim
http://pmyo.pa.edu.tr/index.php?pid=21