özgünlüğün dereceleri var desek daha doğru olur. İnternet ortamına diğer sitelerden farklı bir şey ortaya sunduğunuzda özgün olur. O konuyla ilgili 4 tane yazıyı kopyala yapıştır yapar konuna koyarsın bu da ozgundur, ilk paragrafını degıstırırsın cumle ıcınde degısımler yaparsın bu da ozgundur. Spinleme yaparsın bu da özgündür. Aynı makaleyi Re write yaparsın bu da özgündür. Bir de oturur kendi cümlelerin bir konu hakkında düşüncelerini yazarsın bu da özgündür. Hepsinde emek vardır. Ancak kendi cümlelerinle yazdıgın makale en çok özgündür diye ne yazık ki derecelendirme yapamıyorum. Çünkü onu bende anlamış değilim. bazen spin makaleler özgün makalelerimden daha çok hit alıyor hatta 3 e 4 e katlıyor.