kapı degilde nacizane olarak üniversite yıllarımda 4cü katta oturuyorduk[barlar sokagı üzerindeydi ve fazla yüksek bir yapı degildi]

evin sokaga bakan camlarına

Sinek giremez!

Dikkat köpek var!

gibi yazılar yazmıştık