bu ay garip bir şey oldu, herkes de var bu durum merak etmeyin, sıkıntı olacağını sanmıyorum. Eylül ödemeleri kesinleşmesine ve işleme alınmasına rağmen eylül kazançları hatalı gözüküyor sanırım, bende de böyle