[/COLOR]Gelişmeyi iletmek isterim: Ufak bir gecikme de olsa 3 Eylülde faturam kesilmiş posta ile yollanmış, malesef bulunduğum bölge ptt iyi çalışmadığı için postalar ulaşmayabiliyor yada çok gecikebiliyor (yıl 2013)
Fatura nüshamı ticket ile bu gün PDF formatı ile ilettiler ilgilerine teşekkür ederim.
CallCenter ile alakalı da düzenlemeye gideceklerini tahmin ediyorum son olarak
yukarıda da belirttiğim gibi kesinlikle hız ve kesintisiz servis konusunda tavsiye ederim (2ms geri dönüş) hızlı pingleri başka sunucularda görmedim.
Muhasebe konularıda iletişimle çözülebiliyor bekli benimki münferit olaydır.
Sevgiler.
Sorununuzun çözülmüş olmasına sevindik.
İyi çalışmalar dileriz.