2011 den beri gelicek diyorsunuz araştırdınızmı hiç. Şuan Apple Store da çalışıcak birçok insan görüşmelere gidiyor, bilgilendirmeler yapılıyor. Türkiye şirketide kuruldu diye biliyorum. Ne zaman açılıcak bilemiyorum ama en ciddi atılımlar bu sene başladı ve devam ediyor. Fiyat konusunda düşüşler elbet olur merak etmeyin. GSM şirketlerinin sattığı sözleşmesiz iphonelar 2200 TL civarlarında bu fiyatların çok daha altında satar Apple Store.
Araştırdım hocam bu seneye dahi güncel bilgi yok resmi olarak ; Türkiye şirketide kurulmadı bildiğim kadarıyla