Hocam güzel video ama peki biz halksak onlar halk değilmi yani o silahları kullananlar.
Birde o silahların adı uçaksavar,mg3, doçka

Aktütün karakoluna doçkalarla saldırdı teröristler 2012 de.Duvarı delik içeri giriyor çok tehlikeli bi silah.