Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam Açık öğretim lisesiydi bu
ha tamam kardeşim o zaman bi an korktum ek sınav falan vardıda bizmi göremedik diye 1 yıl uzadıda beni aöf sıkıntılıyım bu yüzden