merhaba arkadaşlar, bir arkadaşla anlaştık. kusura bakmayın çok fazla özel mesaj geldi, hepinize dönüş yapamadım. mesajları saklıyorum, bir daha ki sefere başka bir arkadaşla çalışabiliriz.