satmayıpta paylaşsanız bedava olmaz mı? Birisi nasiplenir de dua eder. Bi ebook furyası basladı aldı basını gıdıyor, herkes bırsey satıyor, bırılerı de kalıtelı bıseylerı bedava paylassa sızce guzel olmaz mı?