Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10-15 cm oyuncak aldımda 2 ayda geldi dikkat etmeni öneririm
Kargo şekline göre değişiyor ben nikon dijital fotoğraf makinası getirmiştim Gümrüge takılmadan direk gelmişti 4 dünde. Fakat ürün 1,7K olunca r10 ailesine bir sorayım dedim

OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürün gerçekten çok şık hoşuma gitti, ama bana sorarsanız bu tür ürünler gidip mağazadan alınsa daha güvenilir olur düşüncesindeyim ürünü Türkiye'ye getircek arkadaşlar vardır bence onlarla görüşün.
Açıkçası çok aradım bu ürünü tam benlik SSD, i7 ikisi bir arada satıcıya mesaj attım geri dönüş yaparsa buraya yazacagım fakat r10 da ABD yaşayıpta gönderecek varmı bilmiyorum konuyu görürde cevap dönerse minnattar olurum.