piyondanvezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende öyle olduğunu biliyorum ama lakin burdaki arkadaşların pek onu umursadıklarını sanmıyorum
sende haklısın ama hesaplar ıyı oldugu için yoksa camur hesaplar var 1 tl satısa cıkıyor