Sanırım burada bir yanlışınız var, marka tescillerinin uzun sürmesinin sebebi o marka tesciline itiraz edebilme süresi verdiklerindendir.
Her yapılan marka tesciline onay süresi boyunca itiraz etme hakkınız bulunmaktadır.
Peki itirazımız için nasıl bir yol izlemeliyiz?