Darqest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternette haram olmayan birşey söylesen yoktur derim.

Misal, Windows'un hangi sürümünü kullanıyorsun bilmiyorum ama lisans ücretini yani cd'sini satın aldın mı? Almadıysam haram..

Oyun, müzik indirdiysen ücretsiz, E buda haram...

Çoğu video internetten indirip ykleniyor. E bunda karşı tarafın iznini almadan yapıyoruz, E buda haram

Bence PCYİ BIRAK...
Pc yi bırakmak gerekmez. Herşeyin lisanslısını kullanabilir ya da ücretsiz muadillerine yönelebilirsiniz. Zaten herşey haram, herşey crackli, battı balık yan gider tarzında bir düşünce ile kul hakkına girmek şeytanın bir kandırmacasından ibarettir.