Evet çok memnunum. çok esnek bir yapısı olduğundan dolayı istediğiniz gibi yönetebiliyorsunuz. Ayrıca çok fazla modül ve bileşen var biliyorsunuz joomlada. Hatta yönetim paneli için bile bileşen,modül,tema var.