sırf bbm için blackberry alan ergenler tanıyorum o yüzden dedim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:48:34 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:03 --
Emulatörden kuruyorum şimdi. Bilgileri paylaşacağım.
Maalesef onlardan ben de tanıyorum. İşi gücü BBM olanlar var etrafımda orası da öyle de. Deniyoruz bakalım, WhatsApp'ı geçebilecek tek mesajlaşma uygulaması bu zaten. Geliştirildikçe geçeceğinden eminim.