Prosperous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam dostum şimdi oldu. Ama işin kötü yanı o firmaların tümü yüksek veriyor en düşüğü bizim adwors vermiş hep Firmalara küfür ederek girdim ama meğer firmalar gayet iyi veriyormuş
Dediğim gibi herkesin eşit olmaz atıyorum oradaki firmalar saglık sektöründedir benim siteninde saglıkla yakından alakası yoktur sana yüksek bana az verir.Onu cok iyi analiz etmek lazım zaten bir aylık takip inceleme sonucunda ikinci aya herkes güzel tbm ile karsılasabilir.Yani bu iş gene size kalıyor.