Fatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araştırdım fakat emin olamadığım için sormak istedim
Ben de yardımcı olurum isterseniz alt yapı kurmada filan.

HTC Desire X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi