Ben de bu sene sadece ygs'ye hazırlanıcam. Matematik temelim çok iyi ama geometri yok gibi bi şey. Şuan matematik konularını bitirmek üzereyim. Sonra ocağa kadar geometri çalışıcam. Ocaktan sonra kimya-fizik-biyoloji ve sürekli deneme çözücem. Matematik 40 yapmam lazım şansım ne sizce?