Hocam sunucuları sağlam. Resim, video vb. herşeyi bulunduruyordum. Hatta bir video sitem youtube gibiydi. Full klip vardı. 1 sene tek bir şey demediler. Bütün özellikler neredeyse sınırsız gibiydi.
Vazgeçmemin sebebi ise şu; hostu veya reseller aldın diyelim. Ben reseller aldım. Bu resellerin ftpsine girdiğinde tüm siteler orada. Yani tek ftpde barınıyor bütün alan adları. WHM paneli yok. Cpanelden addon domain ile ekliyorsun domaini ve tek ftp kullanıyorsun. a.com adresi düşün. Satmak istiyorsun. Adam ftp istiyor ama veremiyorsun diğer sitelerde aynı ftpde olduğu için. Öyle kötü yanı vardı.
Bu anlattığınız host paketi reseller da whm veriliyor.
GT-N7100 cihazımdan gönderildi