netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir de şu konuyu merak ediyorum öğretmenlere sorduğumda LYS'nin YGS'den daha kolay olduğu yorumunu alıyorum neden böyle? LYS'de trigonometri, polinomlar ve diğerleri başlı başına sıkıntılı tipler değil midir. Yani hayatımızda gördüğümüz matematik LYS'de karşımıza farklı şekilde çıkıyor.
Şundan dolayı LYS de formülü biliyorsan yaparsın fakat YGS de öyle değil konuyu bilsende soru kalıbını bilmiyorsan veya soruyu yorumlayamıyorsan çözemezsin. Tabi LYS puan olarak daha çok etkiliyor oda ayrı bir mesele.