Bence müşterilerin kendini kötü hissetmesini sağlayacaktır. Oltaya gelen şeyi satın alınan ürün olarak değil de, ürünü satın alan kişi şeklinde düşünürdüm ziyaretçisi olsam
İşte bu yüzden muallakta kaldım

Aynen söylediğiniz gibi alan adını ilk aklıma geldiğinde kafamda müşterinin oltaya gelen ürün-ürünleri şans veya fırsat durumuna göre alma girişimi gibi düşünce varken kayıt işlemi bitip panele düştükten sonra alan adının karşı tarafa (müşteriye) kandırılma,keklnme gibi izlenim hissiyat yaratıp kaçabileceğini düşündüm ....
Ama tarafların bakış açısına göre değişiyor işte