Konu
Kendi Yazılım Firmamı Kurdum
21-09-2013, 00:08:19
#28
gunix
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam akakce gibi bir sistem düşünüyoz acaba ortak mı olsak bende 22 yaşındayım
Hayırlı olsun bu arada
Web tasarimda (tercihen bootstrap) tecruben var mi?