LYS bana kalırsa 2 aya yetişmez. Ocakta başlamanı öneririm
Hocam bir de şu konuyu merak ediyorum öğretmenlere sorduğumda LYS'nin YGS'den daha kolay olduğu yorumunu alıyorum neden böyle? LYS'de trigonometri, polinomlar ve diğerleri başlı başına sıkıntılı tipler değil midir. Yani hayatımızda gördüğümüz matematik LYS'de karşımıza farklı şekilde çıkıyor.