Tarihe bir "6" daha ekledi demişsiniz. Biz "şikeci" damgası yedik fakat bence Aziz Yıldırım hala bu takımın yöneticisi olmalı. Fenerbahçe'yi Fenerbahçe yapan Aziz yıldırımdır. Aynı şekilde GS'yi de GS yapan "Fatih Terim"dir. Fatih Terim'den yana bir sorun yok adam kızarsa bırakır takımınızı Türkiye ile anlaşma imzalar. Aynı şekilde Ünal Aysal'da kafası atarsa bırakır takımı gider. Bence şansınızı çok zorlamayın, o adamların kıymetini bilin. Taraftar olarak takımınız kötü gündeyken yanında olun. O iki adam olmassa Galatasaray eski günlerine döner, hani şu SL'ne gidemediğiniz veya gittiğinizde Tromso gibi takımlara elendiğiniz yıllara.