bence bunları konuşmak bile saçma..Ara sıra başarısızda olsa inşallah en az bir 5 sene felan daha kalırda gerçek bir kulüp oluruz. Sürekli teknik direktör değiştirmek taraftarın havasını almaktan başka birşey değil.