formuna textbox koy adet isimli mesela. hesaplama fonksiyonunda da toplamın değerine atama yapmadan hemen önce
str = parseFloat(str)*parseInt(document.form1.elements["adet"].value);
yaparsan olur herhalde
üstat php ye yeni girdim kafam kazan gibi oldu yapamadım vaktin varsa ekleyip gönderirsen sevinirm ekleyemezsen de çok sağol yine bakarım sabahtan beri ömrümü yedi bir çarpma işlemi