Fatih Terim ülkeye avrupadan kupa getiren tek adamdır. Galatasarayın 3 yıldızının biri tamamen terime aittir. Bu başarılar ortadayken 2-3 maç elden gitti diye Fatih terime sahip çıkmayacaksak yazıklar olsun böyle taraftarlığa
Galatasaray başarılı olmasın diye uğraşanlar şuan tam sizin gibi düşünüyor. Açın spor sitelerini ne dediğimi anlarsınız. Biz destek olup sahip çıkacağız ki takımın düzelmesinde yardımcı olalım.
Geçen sezon çeyrek finale çıktığımızda veya şampiyon olduğumuzda konu açılsaydı tartışabilirdik. Ama şuan yaptığınız düşene bir tekme de ben vurayım oluyor. Hiç kusura bakmayın şahsi düşüncemdir bunlar.
Bu söylenen sözler, yapılanlar Galatasaraylılık değil.