Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Açıkçası şuan kendisine nötr durumdayım. O milli takımı seçmeyecekti.
1 aydır adam gibi kendi takımımızın antremanlarına gitmişliği yok.
Devamlı aldığım raporlara göre diye açıklama yapıyor takımı doğru düzgün gördüğü yok ki.
Şuan takımda hava bozuk, gergin anlar başladı. F.Terim takımla daha çok beraber kalıp sorunları çözmek yerine bir daha gidecek yine takımı 2 anguta bırakacak.
Real Madrid maçını Hasan Şaş izlemeye gidiyor ötesi mi var? Bu adam izlemekten ne anlar daha kendi takımını tanımıyor oyun içerisinde ne lazım ne lazım değil bilmez.
Milli takımda kalmaya devam edecekse hiç durmasın şimdi gitsin.