NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş gecikmeleri konusunda anlayış gösteren ve iyi dilekte bulunan herkese tşk ederim... Bugün hastaneden çıktık sağlığı gayet iyi durumda herkesden Allah razı olsun
Abi İş Falan Sorun Değil Sağlık Gibi Değerli Birşey Yok Annenin Durumuna Çok Sevindim Allah Daha İyi Eder İnşallah Keşke Hekez Senin Gibi Dürüst Olabilse