DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlıkta bi espri yoksa, geçmiş olsun hocam.

sıkışık olduğum bi dönemde olmasaydım çoğu için teklifte bulunurdum.
keşke espri amaçlı açmış olsaydım..
teşekkürler.