Her şey senin sandığın gibi değil anadolu kulüpleri eskisi kadar zayıf mı sanıyorsun takır takır geçilebilecek pek fazla takım kalmadı bence sizde hayal kurmayın.
Zayıf sanmıyorum..
Bu bir hakikat yani zan değil ..
Anadolu külüpleri en basit Avrupa takımları ile karşılaştıklarında dahi paramparça oluyorlar..
İşte bursa şşampiyon oldu en son bu sezon avrupa kupalarına katıldı ..
Netice ? Hüsran..
Avrupanın eli ayağı düzgün takımlarını geçtim isimsiz Voyvodina takımı bile Bursayı rahat rahat eledi..
Ayrıca biz burada kadro güçleri ile başarıyı kıyaslıyoruz.
İspanya'da Barcelona - Madrid ile diğer la liga takımları arasında ne kadar kadro gücü farkı varsa Türkiye'de Gs ile diğer anadolu külüpleri arasında o kadar kadro gücü farkı vardır..
Peki türkiye'de Gs nin yaptığı gibi ispanya'da barcelona ve madrid onlarca hafta iki maç üst üste galip gelemese sizce o teknik direktöre kim başarılı der?