Beşiktaş maçındada puan kaybederse ki öyle olacak gibi gözüküyor. 3 - 4 sene önceki Beşiktaş haline gelir takım. Yıldız dolu ama oynamıyorlar. Artık ülkece Türk futbolculara yönelmenin zamanı geldi gibi. Sonuç olarak 37 lik Drogba artık ne yaparsa yapsın chealsea deki formuna geri dönemez. Yada bunun gibi isimleri yaşlandıktan sonra emeklilik ikramiyesi gibi getirip 2 sene oynatıp verim alamamanın ne takımlara nede ülkeye hiçbir faydası olmaz.