S3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatih Terim Galatasarayın başına geçmeden önce takımın hali ne durumdaydı çok mu iyiydi ? Kaç senedir avrupaya dahi gidemiyordu bu takım. Bazı şeyleri çok çabuk unutmuşsunuz.
Fatih Terim in ilk sezon başarılı olması sonraki sezonlar ne yaparsa yapsın kabul dememizi gerektirmez.

İyi o zaman takım kötü idi geldi şampiyon yaptı diye yukarıda sıraladığım başarısızlıklara ömür boyu sabır mı etmemiz gerekiyor ?

Kusura bakılmasın bir teknik direktörün başarısında en önemli kriter elindeki kadro ile neler yaptığına bakılarak ölçülür..

Lucescu: Sıradan bir kadro - Kadronun üstünde bir başarı

Terim: Çok iyi bir kadro - Kadronun altında bir başarı

Hepsini geçtim bu kadro ile sen nasıl anadolu külüplerini takır takır yenemezsin.. Geçen sezonun bir istatistiklerine bak istersen ligin son 10 haftasına kadar üst üste 2 maç gelip geldiği pek görülmedi. Bu sezon da aynı istatistik devam ediyor. Ona rağmen ligimizda iyi takım olmadığı için şampiyon oldu. Ancak bu sezon takımlar o kadar kötü olmayacaktır.