Bana gore Takim 2-3 hafta icinde toparlanir. Terim istifa etmemeli. Biraz sabir lazim. Besiktas macinin cikis maci olacagini dusunmuyorum yine sonuc beraberlik gibi. Defans sorununy ve orta saha press problemini cozerse kurtarir.
Kadro guzel ve iyi seyler yapacagina inaniyorum.

XT910 cihazımdan gönderildi