victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ana dizininize crossdomain.xml diye bir dosya oluşturup içine aşağıdakini ekleyin.

<?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE cross-domain-policy SYSTEM "http://www.macromedia.com/xml/dtds/cross-domain-policy.dtd">
<cross-domain-policy>
<allow-access-from domain="*" />
</cross-domain-policy>
bunu oluşturdum. hemen mi düzelmesi gerekir yoksa ayrıca bir işlem yapacakmıyım hocam