Burakreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Sefa Bey su anda TR'de yillik iznini kullaniyor. Eminim foruma geldiginde mesajinizi yanitlayacaktir. Haber vereyim dedim.
Hocam sizin bu konuda bir bilginiz varmı ? Marez forum barındırmak serbest mi ? Yani sadece bildiğiniz upload sitesi linki paylaşılacak ?

Sanırım hostgatorda görevlisiniz