Hocam script gayet güzel fakat kurulum konusunda yetersiz kalınıyor. Yani kurulum yapılırken sadece dosyalar ftpye atılmış ve veri tabanı oluşturulmuş. Kategori, bot ve hatta reklam alanlarını bile biz hazırlıyoruz. Dediğim gibi script gerçekten güzel ve verdiğimiz ücretten daha fazlasını hak ediyor diyebilirim.
İyi günler dilerim.
Hocam reklam alanlarını biz nasıl ayarlayabilirdik, siz reklam alanlarını panelden istediğiniz gibi kullanabiliyorsunuz panelden. Adsense varsa kodu yapıştırıyorsunuz çalışıyor. Kurulum satın almadığınız için ftp ye siz atıyorsunuz, veritabanı ayarlarını yapıyorsunuz. Hatta reklam alanları demişssiniz de üstadım, nasıl bir hizmet bekliyorsunuz bu konuda?