yulimeka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah hocam!!! Tekrar PM gönderdim, dönüş bekliyorum...
Cevap ilettim dostum hemen alıda düşük tuttum yapılan işlemler zaten 40 liradan satılıyor paket olarak