Hobbaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü yanı, 200 gb trafik, 2 gb ram 60 tl olması
İyi yanı 3 ay bedava olması

Kampanya çok iyi fakat biraz daha indirim olursa talepler artabilir tabi sizin takdirinize kalmış
Hayırlı satışlar diliyorum

Dipnot: piyasa artık çok düştü, 10 tl ye satıyorlar 512 ramlı vps, o açıdan dedim, yanlış anlaşılmasın
Web sitesi barındıracak,proje üretecek kişilere yeter 200 gb video indirip yükleyecekseniz zaten o tarz sunucu satmıyoruz.

10 TL lik vds arayanlara özel teklif verecegim.

Kullandıkları trafik ücretini ödesinler sanal sunucu hediye onlara.