Cgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36848417/detay

son olarak arkadaşlarında dediği gibi biraz sport model düşünmeye başladım tipi çok hoşuma gitti bu aracın 30000 e bırakacak. sizce mantıklı mı
güzel araç ama km çok fazla, bu araca karar verdiyseniz düşük km'de olanı kovalayın.
3-4 sene sizinde kullanacağınızı düşünürsek 225-250 binde olacaktır araç ve satması zor oalcak