Hobbaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü yanı, 200 gb trafik, 2 gb ram 60 tl olması
İyi yanı 3 ay bedava olması

Kampanya çok iyi fakat biraz daha indirim olursa talepler artabilir tabi sizin takdirinize kalmış
Hayırlı satışlar diliyorum

Dipnot: piyasa artık çok düştü, 10 tl ye satıyorlar 512 ramlı vps, o açıdan dedim, yanlış anlaşılmasın
Şöyle bir hesaplama yapalım

10 TL'nin %18'i yani 1.53 TL KDV geriye kalan 8.47 TL kazanç makinenin 200 tl olduğunu farzedelim,o makineden 24 adet sanal sunucu sağlansa elde edilen para 208 TL yapıyor,200 tl sunucuydu 8 tl kar oldu 1 ayda sizce bunu yapmak mantıklımı?

Helede stopaj vergisi,kira o bu şu varken.Ayrıca 200 tl'lik makinedeki kaynaklarla 24 sanal sunucu nasıl dayanabilirki bir yerden patlamaya mahkum sağlıklı bir sanallaştırma mantığıyla düşünsek 4 hard disk ile 20 sanal sunucu açılsaki bakın gene 4 sanal sunucu fazla geldi ramde var böyle bir makinede 280-300 tl civarı kısaca bu tip satışlar pek sağlıklı değil kampanya olur,birkaç ay süresince olur ama hep aynı fiyattan dayanamaz biryerden sonra sorunlar ortaya çıkar.

Bilgilendirme amaçlı yazayım dedim.

Güzel kampanya hayırlı satışlar Halil Bey.

DCSistem açıklama yapmış zaten sonradan fark ettim.