Merhaba,
Eski kayıtlarınızı kontrol ettim bu kadar da iş yokuşa sürülmez ki bu kadarda bi öyle bi böyle konuşulmaz, siz demişsiniz, ben faturalarımı tek bir seferde toplu olarak istiyorum 12 Ay şeklinde diye özellikle belirtmişsiniz. Screen alttadır,
Konuyu okuyan arkadaşların yorumuna bırakıyorum,
@Moderator @Kerem
http://trustlayer.net/upload/support...3/d974ms7d.JPG Faturalarımı şu adrese gönderin: (Tek fatura değil, ay ay fatura istiyorum)