Problemimin cevabı veya çözümü değildir.

Faturalarımı talep ettim, buna dair işlem yaparsanız iyi olur.


trustlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Bu sistem değişikliği sizin sorundan sonra geçiş olmadığını belirtmek isterim zaten, üzerinde 1 aydır çalışılan bir otomasyondur, örnek vermek gerekirse aşağıdaki linkteki yazının yazım tarihine bakmanızı öneririm. Kimseyi yanlış bilgilendirip karalama yapmayınız.

Yayınlandı: 07/09/2013

http://panel.trustlayer.net/news/vie...istemimiz-hk-/
tarih değişmek vs. çok zor işler değil. Tekrar üyelik açmayacağım. Üyelik bilgilerim sizde mevcuttur.