siyasetten hoşlanmam, politikadan hoşlanmam x partisinin a hamlesini severim b hamlesini sevmem hiçbir partiye sempatim yoktur ve her zaman elimden geldiğince objektif bakmaya çalışırım olaya bir arkadaş tiyatro oynanıyor demiş evet gerçekten tiyatro oynanıyor hocam.

ancak eğer yüzeysel bakarsak hükümetin buna müdahale yetkisi yok bir kere diplomatik olarak izin almış olması gerek ki zaten BİLDİĞİM KADARIYLA askeri uçak olduğundan drek giriş izni yok diye biliyorum. Bunun yanı sıra her olayda hükümeti eleştirmeyelim. bunun yanı sıra her olayda muhalefeti de eleştirmeyelim. bu tiyatroyu başlatan şahsiyetler burada dahi muhabbetlerin döndüğünü biliyorlar ve her türlü platformda bir kutuplaşma, işi sekteye alma işleminin işe yaradığını biliyorlar arkadaşlar. oyuna gelmeyelim diyorum ancak en basitinden ben ilk başta savaş uçağı düşürüldüğünde ve şehit olduğunu gördüğümde pilotların çocuğu evi hikayeleri vs duyduğum zaman ne yalan söyleyeyim drek gaza gelip "haydin suriyeye giriyok" dedim yani o derece duruma geldim ki gerçekten çok iyi oynatıyorlar bizi. esad bu olayda suçlu olabilir de olmayabilir de. recep tayyip erdoğan suçlu olabilir de olmayabilir de.kılıçdaroğlu suçlu olabilir de olmayabilir de. önemli olanlar şahsiyetler değil kurumlar ve localar.ne demek istediğimi anlamışsınızdır. neyse daha da uzatmak istemiyorum iyi günler,iyi forumlar,iyi çalışmalar