valla savas ben 5 hesabı idare ediyorum ama hic birine aynı ip den baglanmıyorum...
3tanesini vps ile 1 tanesini evden 1 tanesinide işyerinden idare ediyorum. bu sekilde bi sıkıntı cıkarmayacagını dusunmekteyim
5 hesapta ayrı bir iyiymiş Tamer Hocam = ) Özelden yazdım.