Backup alanı talep ettik, şifreler geliyor ama giriş sağlanamıyor.Böyle bir sorunla karşılaşan var mıdır? Birde son durum nedir yani ek bir sipariş daha geçsek teslimat süresi yine 1 aymı olacak? Son siparişlerden hemen alan arkadaşlar var mı aramızda?
backup alanını bizde çözemedik nedir neyin nesidir 1-2 saat uğraştık işin içinden çıkamadık ondan sonrada hiç uğraşmadık biraz karmaşık bir durum backup alanı
* yeni sipariş verirseniz yine 1 ay beklemezsiniz diye düşünüyorum ( mSP )
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:40:46 -->-> Daha önceki mesaj 13:07:51 --
backup alanını bizde çözemedik nedir neyin nesidir 1-2 saat uğraştık işin içinden çıkamadık ondan sonrada hiç uğraşmadık biraz karmaşık bir durum backup alanı
* yeni sipariş verirseniz yine 1 ay beklemezsiniz diye düşünüyorum ( mSP )
an itibari ile 1 tane bile stok yok ovh'da ( model fark etmiyor )